Losk
1972

Początki marki E

Proszek do prania E pojawił się na polskim rynku jako pierwszy proszek enzymatyczny o intensywnym działaniu.

2009

E-wolucja marki

Przez lata wygląd produktów ulegał zmianie, portfolio produktów rosło, a formuła proszku była wciąż udoskonalana. Wszystkie te zmiany i udoskonalenia warunkowały jakość i skuteczność środków piorących E, które wszyscy znamy. Ponadto w 2009 r. skład produktów E został wzbogacony o składnik zmiękczający wodę, Soft Water Formula, co stanowiło kolejny przełom w doskonaleniu produktu.

2014

Marka E w portfolio Henkel

Na początku 2014 r. marka E została z powodzeniem włączona do portfolio produktów Henkel, wzbogacając je o swoje proszki i żele.

2015

Rok E-kstra innowacji

2015 to rok wspaniałych innowacji. Zaczęło się od skoncentrowania proszków i żeli E oraz ponownego wypromowania całej oferty. Nieco później do rodziny E dołączyły kapsułki E Active Caps – innowacyjny i wygodny środek do prania o silnym działaniu. Dzięki przywiązaniu do tradycji, ale jednocześnie gotowości na zmiany, marka E będzie służyć Polakom przez wiele pokoleń, będąc synonimem czystego i świeżego prania.

2016

Kapsułki E Duo-Caps

W lipcu 2016 na rynku pojawiły się innowacyjne kapsułki E Duo-Caps – z dwiema komorami. Połączenie odplamiacza w jednej komorze z detergentem w drugiej, gwarantuje idealne usuwanie plam i dodaje ubraniom blasku. Formuła Active-Enzyme 6 zawarta w kapsułkach jest zaprojektowana do radzenia sobie z uporczywymi plamami.

2018

E Aromatherapy

Rok 2018 przyniósł coś specjalnego w asortymencie proszków i żeli do prania – linie E Aromatherapy. Proszki i żele dostępne w dwóch wariantach – Malezyjskiej Orchidei i Drzewa Sandałowego lub Lawendy z Prowansji i Jaśminu. Możesz zaznać przyjemności w codziennych obowiązkach dzięki wyjątkowym kompozycjom zapachowym – połączeniu atrakcyjnych kwiatów z olejkami eterycznymi z egzotycznych miejsc z całego świata.